fredag 13 november 2009

Veckans bakvärk


Nu har jag äntligen  hämtat mej sen sist. Traumatisk upplevelse det där (fniss).
Har haft fullt upp i veckan med jobb  och jobb. Fick ju ta till kvällarna för att försöka få nån ordning på begreppen. Bakade banankaka på lite gamla bananer en kväll.  Chokladrutor en kväll  , bullar och havreflarn en kväll . Idag när jag kom hem slängde jag i en tårtbotten i ugnen. Sen får dom sjutton vara nöjda.  Det var läääänge sen man hade 7 sorters kakor på kalas.


 
 Sen har vi mutat sonen att han får betalt om han städar hela huset och hela stora buren  före fredag.  Och det har han gjort, det är bara lite plock kvar nu.  
 Köpte för lite papper till sonens paket, så det var bara att gå ut i garaget och hämta en pappsäck och knyta snöre kring. 
Hann ner till centrum efter jobbet och köpa två presenter innan jag tog bussen hem igen också.

  

I går morse hade det kommit ca 2 cm snö här och var så ljust och fint. Vilken skillnad mot det tråkiga grå, men nu är det ju borta igen. Kallt var det när jag gick ner till city idag. Riktigt bitande i kinderna så det blir nog vinter snart.


  
Nu ska jag försöka vara lite trevlig innan jag somnar i soffan .




Ha en skön helg alla





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar