lördag 6 februari 2010

Nu har jag gjort det igen!!!!!!

Att jag aldrig lär mej låta bli att titta överallt där det finns fröer och knölar och lökar o allt annat som bara slinter ner i varukorgen.

Nu har jag ramlat in på Rara växter och där hade dom ju Taccan som jag ville ha. Ja men man måste ju handla för 100 kr (och det var ju snabbt gjort

V


Undrar vart det slutar i år då. Dom från Impecta ligger ju här och väntar på att få komma i jorden också.

Vilken tur att man har något intresse iallafall då.

Kom ju på att jag har ju ett fönster till i år att ställa alla krukor och lådor i, så slipper "gubben"  tro att det är så mycket, hehe. Kan jag ju köpa ännu mer!!!!


Ha en bra kväll




2 kommentarer:

  1. Ja du...det är lätt att slinta med fingret :) Jag vågar knappt gå in på såna sidor! Jag har ju redan maaaassor med fröpåsar här hemma! Ha en fin helg! / Irene

    SvaraRadera
  2. Ja, vad ska man säga............tror inte jag vågar gå in på Rara växter :-))
    Fast det var fina inköp du gjort och jag ser lite vallmo och det är ju ALLTID fint.
    Trevlig helg. Kram Anette

    SvaraRadera