lördag 30 januari 2010

Ska det aldrig sluta??????


Men snart blir jag ju tokig på all snö!! Ska det aldrig ta slut däruppe nångång??
Man skottar och skottar och ryggen och axlar gör ont som sjutton. Svettig blir man också
Nä tacka vet jag sommaren, då gör det inget att man blir svettig av sol, gräsklippning och grävande.
Men då skapar man ju något av grävandet iallafall.
Snön skapar bara irritation just nu.


Måste kika på lite sommarbilder, för egentligen är det ju inte såå långt kvar, fast just nu känns det så.
Vad sägs om lite romanze så här på lördagskvällen???

Ha en bra kväll


5 kommentarer:

  1. Ja, nog var den sista bilden behagligare att titta på en de första.Anita

    SvaraRadera
  2. Vad i hela friden döljer sig under snöhögen?
    Jag funderar på o emigrera till Cypern eller nåt..... Detta är bara för mycket!
    Ha´t så himla gôrgôtt det nu går
    Nina

    SvaraRadera
  3. Ge inte upp, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Man är allt lite tje på snö! Här vräker det mer och det har gjort det hela förmiddagen... Nä. man får försöka muntra upp sig med något skoj inomhus och fortsätta drömma om vad som komma skall =) Ha en bra dag / gittan

    SvaraRadera
  5. Jag håller med! Visst är man trött på snön! Längtar efter att få börja så fröer och sedan gå mina turer i trädgården för att se vad som är på väg upp. Nu är allt djupt ner i snön.... *suck*
    /Cyrene

    SvaraRadera