torsdag 11 februari 2010

Äntligen tittar solen fram


Idag kom dom.....fröerna från Rara fröer.  Snart så är det dax att leta fram jorden och krukorna. I höstas var jag ju inte lika osmart som förra året, utan jag tog in en säck jord, men jag tror jag glömde krukorna. Jaja, finns väl alltid nån bytta att slänga ner dom i.


Idag har jag set SOLEN första gången på evigheter. -6 grader och en isande vind är det, men jag tog iallafall en promenad och tog en fika hos en gammal jobbarkompis.

Var in en sväng till tandläkar´n på förmiddan och fick min krona på plats. Nu slipper det ila när jag får varmt eller kallt på den. Varit lite jobbigt några veckor, men nu så..

Visst är det fint när solen skiner på snön???!!!


Nästa gång kanske jag har nåt som gror i nån bytta istället för en massa snö, vem vet. Nu jobbar jag ju till helgen. Det var ju nyss min helg ju!!!! 

Kan nå´n förklara varför jag får stora bokstäver, fast jag skriver små????

Ha´t så länge






1 kommentar:

  1. Visst är det fint med snö och sol, men jag längtar. Vilka vackra kreationer naturen gör.
    Kram / Marianne

    SvaraRadera