söndag 25 oktober 2009

Vad jag håller på........

Snart blir jag galen. Vet inte vad jag håller på med. Börjat skriva 4 gånger, så strular jag till det med bilderna så all text försvinner. Börja om från början..........

Ja nu har väl alla ställt om klockorna iallafall, som det tjatats om det. Ställde iallafall om väckarklockan i natt, för jag hade ingen lust att åka en hel timme tidigare till jobbet. SÅ roligt ska vi inte ha.


Vilken lyx det var att åka till jobbet då. Jag hade en hel stor buss alldeles för mej själv. Hade ju fullt sjå att bestämma vart jag ville sitta ju.
Men många hade nog glömt det i morse, för när jag låste upp klockan 9 så VÄLLDE det in folk och sen var det fullt ös till 12. Visst det är skitkul när det rör sej, men när man är två pers som ska sköta allt blir det en aning stressigt.

Lite ljusare blev det i morse, men det spelar ju inte så stor roll för så grått och trist som vädret varit har det ju knappt blivit ljust på dagarna. Tur man jobbat så man sluppit se så mycket av eländet.


Träden har fällt stora lövmattor överallt. Riktigt tjusigt på visssa ställen. Men i trädgården har nog det mesta gått i dvala till våren. Skulle jag också ha gjort om jag skulle vara tvungen att vistas utomhus dygnet runt nu.
Nu har sonen fixat lite mat så jag ska gå och göra honom sällskap.

Trädgårdsbilder har jag inga idag, så ni får hålla till godo med det som bjuds, hehe.

Ha det bra







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar