onsdag 24 juni 2009

SOMMAR IGEN

Sommaren kom äntligen tillbaka igen. Trodde man knappt förra veckan. Men i morse var det "bara" 16 grader när jag cyklade iväg till bussen.
Det kom några regnstänk när jag klev av i Gävle. Men sen kom SOLEN

Pattys Plum I förrgår
Midsommar har gått också. Huj vad det går.
Vi drog iväg till syrrans stuga och alla mina 3 syrror med respektive och barn + våra föräldrar var med. Vi hade en rolig kväll med mycket mat och sing along.

Pattsy Idag
Igår fick jag äntligen ut mina plantor i amplar och krukor och vad jag hittade att sätta i.
Höll på läänge igårkväll och myggen blev verkligen jobbiga. Dom åt överalltpå mej.


Hade för mej att jag hade två rosa där, men en blev visst mörk. Spännande varje gång att se vilken färg det blir

Självsådd Tequila Sunrise

Min favorit den rödvita.
Har ju inte varit inne och skrivit på länge men jag har inte orkat med den biten. Jobbar och jobbar ju.Första veckan var ju en sjuk tre dagar. Hann ju bara hem på torsdag före midsommar så ringde nästa och var sjuk. Sen lyckades ju en stuka foten igår också. SUCK!!! Det finns ju inte så många huven att ta av i semestertider, så jag har trollat med knäna emellanåt. Men nu är det bara 2 veckor innan min semester börjar. Tack o lov!

Jättevallmo.
Har varit ute och fotat lite och medan jag ändå sitter här kan jag ju visa lite av det då.




Jaha nu strejkade Tb igen när jag hunnit så långt, så då skickar jag det väl här istället då

2 kommentarer:

  1. Ja, så härligt det är med sommarvärmen!
    Fina vallmo och aklejor!
    Oj, så du har jobbat massa extra, blir extra gott med semester sen då!!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Jag skrev en kommentar på TB så nu blir det bara en kram!

    SvaraRadera