onsdag 10 juni 2009

Grått o trist

Fy sjutton vilket tråkigt väder det har varit idag. Nu äntligen har det slutat regna. Inte direkt det semesterväder man vill ha. Ville inte ens ha altandörren öppen. Tårna frös ju till isbitar då.
Och det ser ju ut att hålla i sej över helgen med.
Jag hade ju tänkt plantera ut lite amplar o krukor idag, men det var bara i tanken det blev av.
Jaja jag hinner, sommaren ska väl inte vara slut än får vi hoppas.
Måste ut i skogen och hämta lite mossa bara det torkar lite.
Vaknade tidigt i morse. Kunde inte somna om.
Har fått lite vettigt gjort under dagen ändå. Först var jag ute och övningskörde med sonen innan han åkte iväg och skulle köra upp. Det gick åt skogen. Stackarn. Han som ville fira både student och körkortet. Nu blir det gravöl på fredag, sa han.
Ja det är bara att ta nya tag!
Louise Bugnet igår

Sen har jag bakat baguetter och gjort iordning en rostbiff. Tagit reda på en enorm tvätthög, som aldrig ville ta slut. Jösses, vem har burit hit allt det ????
Imorgon blir det väl att städa av det värsta, så ska jag göra potatissallad.
Sen kan släkten komma!
Så ska jag ta en sväng och fika hos en gammal jobbarkompis. Sen blir det ju semestrar och då finns inte tiden när alla ska ut på sitt. Just ja måste ju till systemet och fixa en liten skumpa till champagnefrukosten också. Oj nu blev det mycket på en gång. Fniss.

Kolla det börjar hända grejer i min nya rabatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar