söndag 7 juni 2009

Semesten börjar ju bra...

Hade nog feber när jag kom från jobbet igår. Frös så jag skakade och ont i halsen. Men i morse kändes det mycket bättre så jag åkte iväg och idag orkade jag ju jobba också. Efter jobbet tog jag med mej "gubben" och bägge sönerna till vallokalen, så hela familjen har gjort sin plikt.

Ibland funderar jag om jag ska vistas i möblerade rum. Saker" bara händer" liksom. Antingen är jag förbaskat klantig, eller också har jag alldeles för stora skor eller händer eller nåt. Igår tex skulle jag flytta 2 chipskartonger till hyllan. Drog dom på golvet och fastnade i en skarv. Sen badade jag i chips. Tur att jag landade mjukt. Hoppas chipsen inte blev krossade!!
Veckan som kommer ska jag förbereda tills sonen tar studenten på fredag. Sen tar ju chefen och Kassa chefen semester 4 veckor så då får jag göra deras jobb med. LÄNGTAR INTE!
Efter det ska jag ha 3 veckor semester igen. Kan nog behövas då.

Äntligen skiner solen igen efter flera dagars moln och regnskurar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar