söndag 19 juli 2009

Damm på gång

Idag är det mulet och regnar, så då kanske jag har tid att sätta mej en stund. Skulle behöva ta ett varv med dammsugaren, men det hinner jag nog.
Romans
I veckan har jag mest varit utomhus och bökat runt.
Eller suttit i skuggan för att jag inte orkat vara i solen.

Här har sonen och jag stått och grunnat en del hur sjutton vi ska få till det. Inte så enkelt som man tror att stapla sten....men

Till slut så fick vi till det ganska så bra. Och äntligen kom pumpen i så vi kunde få höra lite vattenskval.

Men det är MYCKET jobb kvar runt om, men roligt att det äntligen händer nåt.
Sonen tog ett dopp i värmen.
Ja och nu är alla kalas äntligen över för ett bra tag. Syrran o hennes man firar 100 år i slutet av augusti.

Undrar vart jag vill fara då. Till månen kanske????

Och massor av blommor och andra presenter fick jag.

Nu börjar solen kika fram igen så det är lika bra att gå ut och göra ett ryck medans det går.
Jaha nu fick vi oväntat besök med.
Fick vi igår kväll med. Det blev tidigt imorse, men roligt hade vi.

Ha en bra söndag

1 kommentar:

  1. Så mycket det händer hos dig, dammbygge födelsedagar och annat skojigt.
    Om jag förstod dig rätt så är det du som haft födelsedag - så jag säger: GRATTIS!
    Ha en fortsatt trevlig semester! /Bea

    SvaraRadera