onsdag 2 september 2009

LITEN LÄGESRAPPORT

Jodå, nu dyker jag upp igen.
Har varit en aning mycket här sista tiden.
Själv har jag jobbat och jobbat.
Tycker jag bara varit hemma och sovit en stund emellanåt. Har gjort 6 dagar i sträck nu och har 2 kvar innan helgen.

GISSA att det ska bli skönt.

Så flyttade sonen till Gävle i helgen och då måste man ju ställa upp och hjälpa till me det också.
Kånka, stånka, bära. Men nu är dom på plats.


Min daglilja jag köpte i våras blommar redan


Lillebror är ju lite sur för att inte stugan är tom än så att han kan flytta ut
.

Inventeringen är äntligen klar för den här gången också. Bara tre månader till nästa.

Nu ska jag gå och vara lite social, medan jag är vaken

Och vad mycket jag har att läsa igen sen

Ha en bra kväll /

2 kommentarer:

  1. Låter som om du har fullt upp. Hoppas du får ta igen dig om några dagar då. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Sv: Tackar tackar! :)
    Jo då. Det gäller bara ha rätt inställning på sin kamera. Sen ska du inte använda blixten så går det nog bättre ska du se! :)

    SvaraRadera