fredag 30 januari 2009

Vilken dag !!!

Ja idag började det ju bra. Slog upp mina gröna kl halv 7. Bara tittade på klockan, sa några väl valda ord och rusade ur sängen. Började jobba klockan 7. Visste inte ens om det var jag eller någon annan som skulle låsa upp. Men fem över 7 var jag på plats, tycker jag var ganska bra ändå. Som tur var hade någon annan nyckel med.









Sen har jag slitit som ett djur med att försöka få upp varor på hyllorna. Direkt på morgonen kom 2 pallar djupfryst med, som skulle i frysarna. 10 över 11 slängde jag mej in på kontoret med kassaredovisningen som skulle vara klar klockan 12.
Så nu är jag slut som människa och har ont i ryggen. Tur att man är ledig i helgen för på måndag vet man ju inte hur det blir när den nye är på plats.

Ibland funderar man ju om att jobba och sova är meningen med livet.

Känner mej lite frustrerad just nu över att det är så ovisst med allt.
Ska nog leta fram en STOR påse godis och mumsa på ikväll, den har jag redan jobbat bort, hihi.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar