onsdag 28 januari 2009

Legat lågt

Har legat lite lågt över en vecka. Det känns inte riktigt som om det finns så mycket att skriva om , fast egentligen gör det det. Vi ska få ny chef på jobbet på måndag och det är oroligt värre. Han har varit där 2 dagar i veckan, men det är svårt att bilda sej en uppfattning om honom. Även jag som inte brukar bry mej så mycket funderar och undrar Hur ska det gå? Hur blir det nu? Får man jobba häcken av sej? eller? Det känns i magen kan jag säga. Men det kan ju bli jättebra också, det vet vi ju inte. Från att ha haft några avdelningar att ha hand om så vet jag inte hur han vill sen. För tillfället känns det som jag har hand om allt.
Blev nästan desperat ett tag och funderade på att byta jobb, men vi får väl se hur allt blir, det tar väl några veckor innan vi är varma i kläderna allihopa.
Men i morgon är jag ledig och då ska jag gå iväg till en gammal arbetskamrat och fika och skvallra lite.
Ylva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar