torsdag 10 november 2011

Hej ,,,igen,, det var länge sen



 Ja här har inte hänt mycket på senaste året. Desto mera har hänt i livet.
Jag har jobbat hä....en av mej på gamla jobbet och i början av juni stängde vi dörren för gott.
Jag blev ju lovad ett jobb, men när det kom till skott fanns det ju inget !!!????
Tar man kanske inte och kollar sånt först innan man lovar nåt ???

Näckrosen jag fick när jag fyllde blommade efter tre veckor i dammen
Jag fick i alla fall nästan 8 veckors behövlig semester och jag skäms inte när jag säger att inte blev det mycket gjort dom veckorna. Jag var dötrött i både kropp o själ. Först på slutet fick jag tummen ur och planterade några nya växter jag ramlade över på handelsträdgår´n.

Fjärilsblomster, hoppas den överlever vintern
Andra augusti var jag och skrev in mej på AF. Samma dag var jag iväg och sökte ett jobb och dagen efter började jag där extra. Sen har jag jobbat jättemycket och nu har jag fått en tillsvidareanställning där. Så nu är jag Konsumtant på riktigt ,Jättekul !!
Har egentligen hur mycket som helst att skriva om, men då blir det en hel roman och det orkar ingen läsa, ska försöka skärpa mej
  
Silveraxet "Brunette" blommar första gången
     
             





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar