fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR !!!

Oj vad det året gick fort i år.  Tycker inte jag har hunnit med varken det ena eller andra.

Trädgården har fått ett sabbatsår från mina härjningar.  Jag har jobbat och slitit. Har varit tillförordnad chef två månader som höll på att ta en ände med förskräckelse. Därför har jag inte orkat varken blogga eller annat. Lagom till jul fick vi reda på att butiken stängs den  sista juni.
Jaja, men nu får jag hoppas att nästa år blir ett bra år både i trädgården och annat.
Håller på att förbereda tårta och smörgåstårtor till i morgon då " gubben" fyller 50 år, En jäkla dag att fylla på.
Ikväll kommer grannarna över så vi får hoppas på en trevlig kväll. Måste gå och förbereda den maten med.
Och jag hoppas att alla ni andra får ett Gott slut och ett
Gott Nytt År !!



7 kommentarer:

  1. Jag hoppas det blir ett bra år 2011!
    Gott Nytt År! / Irene

    SvaraRadera
  2. สวัสดีปีใหม่!

    Happy New Year!!!

    Gott Nytt År!!!

    SvaraRadera
  3. ‎(⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫
    Ett himla gôrgôtt 2011
    Nina

    SvaraRadera
  4. God fortsättning!
    Jag håller med dig om att förra året bara försvann. Nu hoppas vi på att det här blir bättre.
    Ha det gott!!!!!

    SvaraRadera
  5. Kul att se att du är på gång igen. Önskar dig god fortsätnning på 2011. Anita

    SvaraRadera